Nya armband på g!

Hej alla läsare!

Jag hoppas inte ni tröttnar på att jag inte skrivit på ett tag och uppdaterat men har haft rätt mycket att göra. Det är ju lite semestertider om man säger så :)
Jag har tillverkat några armband sen senast men inte hunnit fota dem och lagt upp dem, men ska göra det så fort jag får lite lugn och ro. Sen håller jag även på med lite funderingar krins fotlänkar, halsband och armband. Ni får gärna komma med förslag på hur ni vill att de ska se ut eller andra idéer, så ska jag se vad jag kan komma fram till att tillverka.
Har även köpt hem mycket nya mockaband, ska lägga upp dem snart på bloggen oxå så ni kan se vilka färger ni kan beställa.

Hoppas ni gillar bloggen och om ni gör det så skriv gärna en rad :)
Ha det bra så länge.

Kram
Smyckesloppan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0